reklama

Filmy a vzory našich generácií

Pred nedávnom sa hovorilo, že na Facebooku je každý. Dnes už to však neplatí. Dnes už je na Facebooku každý, a pomaly sa tam pridávajú aj naši rodičia. Chatovanie prestáva byť záležitosťou jednej generácie. Medzi rodinných príslušníkov si nepridávame už len svojich súrodencov, ale aj svojich rodičov, v nepríjemnejších prípadoch aj svojich starých rodičov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Stále sa cítim ako dieťa, hoci sa už blížim ku svojmu druhému X-u. Možno som vo svojich „najlepších rokoch", ale musím si uvedomiť, že keď nenapíšem svoju domácu úlohu do školy, tak už neobstojí výhovorka, že mi ju zožral pes.

Našťastie mám veľa známych aj z tej „mladšej generácie", ak smiem vôbec nazvať takto svojich rovesníkov mladších o 3 - 4 roky. Ja som ročník, ktorý vyrastal na amerických trhákoch, akým boli Terminátor, šarmantný Indiana Jones, a samozrejme Jurský park. Nedá mi nespomenúť aj staré časti Hviezdnych vojen, ktoré boli síce natočené v sedemdesiatych rokoch minulého storočia, ale na Slovensko sa dostali s menším oneskorením. Táto spomínaná „mladšia generácia" tieto filmy pozná, no nikdy ich nevidela. Sú totiž presvedčení, že všetko čo je staré, je zlé. Nerád sa púšťam do hádky, keď mám obhájiť svoj názor, ale podľa mňa ten, kto nevidel ako sa Darth Vader priznal svojmu synovi: Luke! Ja som tvoj otec, ten nemohol mať dobré detstvo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V dnešnom svete, kedy deti vyrastajú na televízii, a ich osobnosť formuje internet a počítačové hry, musíme ponúkať deťom vzory, vhodných k prenasledovaniu. Príbeh Janka a Marienky už vyšiel z módy, takže ich ponaučenie musíme zabaliť do novšieho obalu. Keď k tomu potrebujeme 3-D efekty, tak nech ich dostanú, ale stále musíme klásť dôraz na obsah príbehu. Ten kto už videl moderné prepracovanie Červenej Karkulky, ten iste vie, o čom je tento článok.

Gabriel Krivanek

Gabriel Krivanek

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len jeden z mnohých, ale potrpím si na tom, aby ma oslovovali mojím menom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu