Organizácia majstrovstiev sveta bol asi prvý schopný nápad čo sa týka propagácie Slovenska v zahraničí.
Musíme si priznať jednu dôležitú vec. Sme malá a predovšetkým mladá krajina, ktorá existuje vo svojej samostatnosti len veľmi krátko. A tým pádom vlastníme menej unikátov, ktorými by sme sa mohli pýšiť. Pretože pôvod tokajského vína, či našim klasickým trdelníkom sa vyťahujú aj naši južný susedia. Bryndzu a ľudové tance poznajú aj v Poľsku.
Zoberme si ako príklad také Holandsko. Medzi prvé veci ktoré nás napadnú v súvislosti s touto krajinou sú „holandské dreváky" ktoré mladí Holanďania vysekávali z lipového dreva svojím milenkám na znak lásky. Ale faktom je že svojich turistov priťahuje najmä vďaka legálneho užívania marihuany, alebo červené uličky v Amsterdame. A to je možno tá správna cesta k zviditeľneniu Slovenska vo svete. Netvrdím že by sme mali aj u nás zlegalizovať užívanie drog, alebo aby u nás rozkvitala prostitúcia, ale aby sme ponúkli svetu niečo nové, moderné, po čom je v dnešnej bláznivej dobe dopyt. Nech sa páči, vyrábajme trebárz autá, ale nech sú niečím originálne, nech sú také „slovenské". Aby som navrhol aj nejaký príklad, tak by to mohol byť aj náš slovenský erb, dajme tomu na v strede volantu. Naši politici sa ho aj tak snažia čo najviac zviditeľniť v školách nad tabuľami. Tak nech už aspoň z neho máme nejaký prídel. Keby ich dávali na vhodné miesta, ľudia by sa pýtali: „čo to je? Čo to znamená? Kde to robia?" a keď si cudzinec uvedomí, že to je erb tej malej krajine v srdci našej Európy, kde prednedávnom zavrhli euroval, už to bude malý úspech.